Op zondag 12 februari staat de wedstrijd FC Zwolle-Go Ahead Eagles op het programma. Deze wedstrijd begint reeds om 12.30 uur. Supporters van Go Ahead Eagles kunnen deze wedstrijd alleen bezoeken als zij gebruik maken van de verplichte buscombi. Tevens dienen zij in het bezit te zijn van een uitkaart.

De combikaart (bus en toegangskaart) kost € 26,00. De inschrijving is geopend en loopt tot en met donderdag 9 februari (16.00 uur). Inschrijven kan per mail, zo lang de voorraad strekt, via uitwedstrijden@ga-eagles.nl en iedereen die zich inschrijft krijgt een bevestigingsmail en dient vervolgens het omwisselbiljet af te halen en te betalen op de administratie van Go Ahead Eagles (op werkdagen van 13.30 tot 17.30 uur). Dit kan tot en met vrijdag 10 februari.
Wie echter inschrijft op uiterlijk donderdag 2 februari (16.00 uur) kan tien minuten na afloop van de wedstrijd Go Ahead Eagles-FC Eindhoven (3 februari) zijn of haar omwisselbiljet afhalen en betalen bij de kassa’s van het stadion op het Supportersplein.

Bij uw inschrijving dient u de volgende gegevens door te geven:
Naam deelnemer:
Nummer van de als uitkaart geregistreerde (S)CC: