Zoals jullie allemaal weten, is de voetbalsupporter vaak in het nieuws. Dit is lang niet altijd positief. Er wordt veel gesproken over (collectieve) maatregelen, stadionverboden en politie-inzet.

Op zaterdag 2 maart, voorafgaand aan Go Ahead Eagles – RKC Waalwijk, organiseren de Supportersvereniging GAE, ADHD en CAPO Rechtshulp hierover een informatiemiddag!

De juristen van CAPO Rechtshulp zullen het een en ander vertellen over waar je als supporter zeker rekening mee moet houden rondom stadionverboden en voetbalrecht. Hierna is er, met een hapje en drankje in de hand, tijd om je vragen te stellen!

Bezoek jij regelmatig een thuis- of uitwedstrijd van Go Ahead Eagles? Dan mag je dit niet missen!

Zaterdag 2 maart
15:00 – 17:00 uur