Go Ahead Eagles is er niet in geslaagd de drie punten in Deventer te houden, MVV ging overigens ook niet met drie punten naar huis. Het was en bleef teleurstellend 0 – 0.

Evenals tegen Sparta was de opening voor de bezoekers. Oog in oog met Veldmate kwam Marsman als winnaar uit de strijd. In het vervolg van de eerste helft nam de thuisploeg meer en meer het initiatief. Maar omdat de precisie in de passing ontbrak waren de kansen, of beter gezegd de mogelijkheden op één hand te tellen.

In de tweede helft veranderde weinig aan dit spelbeeld. De wedstrijd speelde zich vernamelijk af op de helft van MVV, maar dit leidde wederom niet tot grote kansen. En omdat MVV hier nagenoeg niets tegenover kon of wilde stellen is het gelijke spel snel verklaard.

Stem hier op uw man of the match.

Foto’s Go Ahead Eagles – MVV