De supportersvereniging gaat op bezoek bij oud-speler en ex- ‘Eagle van het jaar’ Dave Bus. Dave speelt tegenwoordig bij Longa ’30 en dat willen we wel eens zien. Op 14 april bezoeken wij de competitiewedstrijd Longa ’30 –  Rigtersbleek uit de hoofdklasse C zondag.  Ga je ook mee?

Tijdens de opendag voorafgaand aan dit seizoen, werd Dave Bus gehuldigd als ‘Eagle van het jaar’ seizoen 2011-2012. Zijn nimmer aflatende vechtlust maakte hem onder de supporters van Go Ahead tot een zeer gewaardeerde speler. Hij besloot echter het betaalde voetbal vaarwel te zeggen en zijn carrière voort te zetten bij zijn jeugdliefde Longa ’30 uit Lichtenvoorde. Gestopt op het hoogtepunt dus.

Op de opendag is gekscherend afgesproken dat de SV dit seizoen een keer met een buscombi naar Lichtenvoorde zou afreizen om een wedstrijd van Dave te bezoeken.  De spontane reactie van Dave op dit idee was super, reden te meer om dit idee ten uitvoer te brengen. Hij heeft toegezegd ons een prachtige middag te bezorgen.

Op 14 april rijdt dus de ‘Dave Buscombi’ naar Lichtenvoorde. Leden van de SV betalen slechts €5,- (bus inclusief toegang), niet-leden  €7,50.  De bus vertrekt om 12:15uur (aanvang wedstrijd 14:00 uur) vanaf ons supportershome.  Opgeven kan door een mail te sturen naar busreis@sv-gae.nl.

U hoeft niet in het bezit te zijn van een clubkaart of een uitkaartregistratie.