Vinden.nl

Als hoofdsponsor prijkt Vinden.nl op de voorzijde van het nieuwe shirt. De bekende Nederlandse zoekmachine op internet sloot een éénjarige overeenkomst met Go Ahead Eagles. Directeur/eigenaar Jan Willem Tusveld en Edwin Mulder tekenden de overeenkomst.

Ex-voorzitter Mulder zei hierover: ‘Wij zijn er als Go Ahead Eagles trots op dat we met Vinden.nl een landelijke speler als nieuwe hoofdsponsor hebben kunnen binden’,  Mulder nam zelf het initiatief tot contact met de directie van de nieuwe hoofdsponsor. ‘Voor Go Ahead Eagles was het vinden van een nieuwe hoofdsponsor uiteraard een topprioriteit..’ Over het bedrag dat met de sponsordeal is gemoeid, doen beide partijen geen mededelingen.

Autowereld.nl

Occasionsite AutoWereld.nl treedt tevens toe als hoofdsponsor. De website met het grootste aanbod in tweedehands auto’s wil met de sponsoring van Go Ahead Eagles haar bereik vergroten en nieuwe klanten uit de autobranche aantrekken. Het logo van AutoWereld.nl komt op de voetbalbroek. Ook deze overeenkomst geldt voor één seizoen.

Drogisterij.nl

Een andere tricotsponsor die is gestrikt is Drogisterij.nl  Tijdens het aankomende seizoen 2013-2014 staat de uiting van Drogisterij.nl op de borst van het shirt. Beide partijen hebben een éénjarige overeenkomst gesloten. Ook over de hoogte van dit sponsorbedrag worden door beide partijen geen mededelingen gedaan.

We zijn zeer content met deze nieuwe ambitieuze partner’, zegt de kersverse voorzitter Edwin Lugt. ‘Drogisterij.nl is een landelijk opererend bedrijf en heeft als doel via Go Ahead Eagles haar naamsbekendheid verder te vergroten. Als eredivisieclub kunnen wij Drogisterij.nl een geweldig podium bieden. Al onze competitiewedstrijden worden rechtstreeks uitgezonden door FOX en zijn uitgebreid in samenvatting te zien bij NOS Studio Sport.’

Sophiq

Go Ahead Eagles heeft inmiddels ook de shirtsponsor voor de rugzijde van het shirt gepresenteerd. Dat is Sophiq geworden. Go Ahead Eagles en Approach Alliance hebben daartoe een overeenkomst ondertekend. Het komende seizoen zal op de achterzijde van het nieuwe shirt dus de naam Sophiq prijken. Sophiq staat voor software for management.

Edwin Lugt, voorzitter van Go Ahead Eagles, is zeer verheugd met de nieuwe shirtsponsor. ‘Wij zijn blij dat Sophiq heeft gekozen voor Go Ahead Eagles om naamsbekendheid te krijgen en wij zullen er alles aan doen om een meerwaarde te zijn voor onze nieuwe shirtsponsor. Als eredivisieclub bieden wij Sophiq onder meer een mooi podium om zich landelijk te profileren. Al onze competitiewedstrijden worden rechtstreeks uitgezonden op FOX Sports Eeredivisie en ook zijn er uitgebreide samenvattingen te zien in het veel bekeken tv-programma Studio Sport.’ Ook over deze deal zijn er geen mededelingen gedaan over de financien.