Deniz Türüç is met een ruime meerderheid aan stemmen gekozen tot ‘man of the match’ Heracles Almelo – Go Ahead Eagles. Een terechte beloning voor de middenvelder die de ploeg in de tweede helft langs Heracles loodste en de laatste weken laat zien een enorm talent te zijn.
De belangstelling voor de Tukker is inmiddels naar verluidt groot en er moet dus worden gevreesd dat Deniz volgend jaar niet meer te bewonderen is in de Adelaarshorst.

Jarchinio Antonia, de ‘man of the match’ van de thuiswedstrijd tegen NAC, eindigde deze wedstrijd op plek twee.

Eagle van het jaar

Türüç nadert met rasse schreden de top drie van het algemeen klassement. Met nog slechts drie wedstrijden te gaan is de kloof naar lijstaanvoerder Sjoerd Overgoor echter niet meer te overbruggen.