Op dinsdag 27 januari ontvingen wij het trieste bericht dat Henny Flierman, erelid van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles, op 93-jarige leeftijd plotseling is overleden.
Henny Flierman was vele jaren bestuurslid in een tijd dat de contributie nog per fiets bij de leden thuis werd opgehaald en de bestuursvergaderingen plaatsvonden in café de Klomp. Naar verluidt kwamen tijdens deze bijeenkomsten in het amateurtijdperk zelfs de spelers langs om gezamenlijk een biertje te nuttigen.

Henny zette zich in als organisator van diverse activiteiten waaronder de immer goed bezochte kaartavonden. In 2008, tijdens het 75-jarige jubileumfeest van de supportersvereniging werd Henny, benoemd tot erelid van Supportersvereniging Go-Ahead Eagles.
Tot aan zijn overlijden deze week was Henny een trouw bezoeker van de thuiswedstrijden van onze club.

Bestuur en medewerkers van de SV bedanken Henny voor alles wat hij voor onze vereniging heeft betekend.

Wij wensen zijn vrouw, zijn kinderen en de overige familieleden veel sterkte toe bij de verwerking van dit verlies.