Go Ahead Eagles heeft afgelopen vrijdag de aansluiting met de subtop hervonden door het laaggeklasseerde Fortuna Sittard met 3-0 te verslaan. Wellicht mede door de drijfnatte grasmat kwam de thuisploeg nog niet tot groots spel maar desondanks kwam de overwinning toch redelijk eenvoudig tot stand. Patrick Gerritsen, Koen van der Biezen en Joey Suk waren de doelpunten makers.

De wedstrijd werd overschaduwd door een triest incident. Voorafgaand aan het duel werd een trouw Go Ahead Eagles supporter uit Lochem getroffen door een hartstilstand. De man werd in het stadion gereanimeerd door EHBO-ers en stewards van GA Eagles. Helaas hebben de inspanningen van allen die hierbij betrokken waren uiteindelijk niet mogen baten. De Supportersvereniging Go Ahead Eagles betuigt haar medeleven aan de familie en nabestaanden.

Foto’s van de wedstrijd vindt u hier