Het supportershome 1 week gesloten wegens grondig vloeronderhoud

Vanaf dinsdag 13 september t/m maandag 19 september a.s. zal het supportershome gesloten zijn voor iedereen!

Door toch vrij intensief gebruik van de vloer het afgelopen jaar heeft de vloer van het home een onderhoudsbeurt nodig. De vloer wordt gecleand en krijgt een nieuwe sterkere waslaag. Dit wordt dinsdag 13 september gedaan. Hierdoor mogen en kunnen we 1 week geen gebruik van het home maken omdat deze laag goed moet drogen en uitharden.

Vitesse uit:

De uitwedstrijd tegen Vitesse van zaterdag 17 september a.s. kijken in het home zal helaas voor 1 keer NIET mogelijk zijn. Dit is spijtig maar wel bewust voor gekozen. Hiervoor krijgen we een mooi gepoetste vloer terug die nog jaren mee kan.

Voor de supporters die meegaan met de bus naar Vitesse zaterdag a.s. zal het verkooppunt onder de Leo Halle tribune geopend zijn voor een drankje en toiletgebruik.

AZ uit:

Voor de uitwedstrijd tegen AZ op 24 september kunnen we jullie allemaal weer begroeten om samen live te kijken in het home .

Verder info rondom deze wedstrijd zullen we zsm bekendmaken via FB en onze site.

Bedankt voor het begrip en tot gauw!