Go Ahead Eagles heeft vanmiddag in de wedstrijd tegen Roda JC een verdiende overwinning behaald. Voor de wedstrijd werd er nog afscheid genomen van Robin van der Meer en was er aandacht voor 60 jaar eredivisie onder andere door 2 mooie spandoeken van beide supporterskampen.

Nieuwkomer en oude bekende Jarchinio Antonia starte in de basis. In de 27e minuut van de eerste helft kwam Go Ahead Eagles op een 1-0 voorsprong door een benutte penalty van Kevin Brands. Met die 1-0 stand bleef het tot ver in de de 2e helft een spannende wedstrijd maar toen was daar de uittrap van Theo Zwarthoed die Darren Maatsen bereikte die op zijn beurt de bal prachtig doodlegde en met schitterend schot de 2-0 aantekende. Vervolgens kon er feest gevierd worden op de tribunes en het plein want de 1e 3punter was binnen.