In eerdere berichten informeerden we je al over de Salland Clubactie, die we samen met zorgverzekeraar Salland Zorgverzekeringen hebben opgezet. Als vereniging hebben we een zorgvuldige afweging gemaakt om met de regionale zorgverzekeraar in zee te gaan. De Salland Clubactie is een mooie win-win. Door zelf een zorgverzekering af te sluiten met een aantrekkelijke premie help je onze  club  ook  nog eens financieel. Salland Zorgverzekeringen maakt namelijk per overstapper een bedrag over. De zorgverzekeraar kan deze sponsorgelden betalen, omdat het niet investeert in grote landelijke radio- of tv-reclames. Ze investeren het dan liever in sportclubs in deze regio. En de actie brengt echt resultaat. De clubs die dit jaar meedoen, dat zijn er 47, scoren nu al bedragen tot maar liefst € 1.140!

Resultaat tot dusver

Wij hebben op dit moment € 505 gespaard voor onze club.

De actie is zeker de moeite waard om te bekijken, ondanks dat het nu misschien nog niet eens zo leeft. De 7% korting op zowel de basisverzekering als de aanvullende en tandverzekeringen levert in veel gevallen een mooie besparing op. En de korting geldt niet alleen voor jou als lid van onze club maar ook voor alle gezinsleden woonachtig op hetzelfde adres. En kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd in de meest uitgebreide aanvullende en tandverzekering van de ouders.

Als bestuur hopen we oprecht dat veel leden en gezinsleden net zo enthousiast zijn over deze actie als wij en de keuze maken om over te stappen. Voor diegene die serieus het aanbod van Salland Zorgverzekeringen  overweegt,  is  de  overstap  heel  simpel, maar  wel voor 31-12-2013. Vul je gegevens in op www.salland.nl/gae en meld je aan. Salland  Zorgverzekering  zorgt  er dan automatisch voor dat de huidige zorgverzekering wordt opgezegd!