Toch geen autocombi voor de trouwe fans onder ons. Nee, de lange reis naar Maastricht moest weer met de bus afgelegd worden. De lokale driehoek in Maastricht bleek, in tegenstelling tot de  verwachtingen in Deventer, uiteindelijk niet in te stemmen met een autocombi. Dit terwijl ze tegen de regels in ‘vergeten’ een clubkaartverplichting aan het duel te hangen. Het laatste woord zal hierover niet gesproken zijn, maar wat koop je er voor.

Terug naar de wedstrijd. Voor de derde keer deze maand eindigde een wedstrijd van Go Ahead Eagles dubbel blank 0-0. In het drie puntentijdperk betekent dit zes verliespunten. Op voorhand is een gelijkspel op bezoek bij MVV natuurlijk geen slecht resultaat, dit in tegenstelling tot de resultaten tegen Volendam en Fc Oss. Helemaal als je bekijkt dat er meer dan een handvol basisspelers ontbraken. Koen van der Biezen, Jonathan Vosselman, Wout Droste, Joey Suk, Marco Parnela (allen geblesseerd), Halil Colak (interlandverplichtingen) en Maikel Kieftenbeld (geschorst) zijn toch stuk voor stuk dragende spelers. Aangezien De Graafschap echter geen fouten maakte is de achterstand weer opgelopen en moeten de komende wedstrijden in winst omgezet worden om de titelaspiraties levendig te houden. De selectie zal dan weer wat breder zijn wat de mogelijkheden voor Andries Ulderink weer vergroot.
Volgende week vrijdag dient er dus gewonnen te worden van Dordrecht dat op bezoek komt in onze eigen Adelaarshorst.