Supporters van Go Ahead Eagles die het bekerduel met De Graafschap willen bijwonen, dienen gebruik te maken van de buscombi. Go Ahead Eagles verzorgt deze buscombi en een combikaart (bus en toegang stadion) kost € 20,00. De wedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 30 oktober om 18.45 uur in Doetinchem. De Supportersvereniging geeft haar leden € 2,50 korting. U betaald dus slechts € 17,50.

Leden die met de SV-bus willen reizen kunnen zich aanmelden via busreis@sv-gae.nl onder vermelding van De Graafschap. Ook kunt u zich via de reguliere weg aanmelden voor dit duel zoals hieronder beschreven. Wel dient u aan te geven dat u lid bent van de Supportersvereniging en bij het afrekenen van de kaarten uw ledenpas te kunnen tonen. Wie gebruik wil maken van de verplichte buscombi dient te beschikken over een als uitkaart geregistreerde seizoenkaart of clubkaart. Er kan worden ingeschreven tot en met zondag 28 oktober. Dat kan tijdens kantooruren op de administratie, van Go Ahead Eagles maar ook per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. Vermeld svp duidelijk in het onderwerpenveld dat je je inschrijft voor de bekerwedstrijd tegen De Graafschap.