Op vrijdag 19 oktober speelt Go Ahead Eagles de uitwedstrijd tegen Helmond Sport. De aanvang van dit duel is 20.00 uur en is door Go Ahead Eagles supporters te bezoeken indien gebruik wordt gemaakt van de verplichte autocombi. De Supportersvereniging verzorgt een busreis naar Helmond. De busreis inclusief toegang stadion kost 18 euro. Reist u graag gezellig met ons mee dan kunt u zich aanmelden door een mail te sturen naar busreis@sv-gae.nl onder vermelding van Helmond Sport.

Wie gebruik wil maken van de autocombi of wil meereizen met onze bus dient te beschikken over een seizoenkaart of clubcard met een uitkaartregistratie. Kiest u ervoor met de auto af te reizen naar Helmond dan kunt u zich opgeven tot en met donderdag 18 oktober (16.30 uur) op de administratie van Go Ahead Eagles (t.k.u) of per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. De prijs van de autocombikaart is euro12,00. Wie zich per mail opgeeft, dient de volgende gegevens te mailen: Naam: Adres: Nummer als uitkaart geregistreerde: (S)CC: Kenteken auto waarmee wordt gereisd: