Nog 1,5 week om te scoren voor onze club
…en zelf te profiteren van een mooie korting op je zorgpremie

De afgelopen weken hebben we je regelmatig geïnformeerd over de Salland Clubactie waar wij als club aan meedoen. In totaal doen daar 47 clubs aan mee, die flinke bedragen weten te scoren voor in de clubkas. En de leden profiteren van een mooie korting op de zorgpremie.

Resultaat voor onze club tot dusver

Wij hebben op dit moment € 1170 gespaard voor onze club, exclusief de sponsoring van een euro per lid. En we hebben nog 1,5 week om daar een groter bedrag van te maken!

Maak nog dit jaar gebruik van de actie. De 7% korting op zowel de basisverzekering als de aanvullende en tandverzekeringen levert in veel gevallen een mooie besparing op. En de korting geldt niet alleen voor jou als lid van onze club maar ook voor alle gezinsleden woonachtig op hetzelfde adres. Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd in de meest uitgebreide aanvullende en tandverzekering van de ouders.

Wacht niet te lang

Overstappen kan tot en met 31 december 2013. Ga snel naar www.salland.nl/gae en meld je daar aan. Salland Zorgverzekeringen zorgt er dan automatisch voor dat de huidige zorgverzekering wordt opgezegd!