Omdat de Supportersvereniging Go ahead Eagles toch al ieder jaar deels met de organisatie en grotendeels met de uitvoering belast was heeft het bestuur besloten, met instemming van de club, de organisatie van de opendag zelf ter hand te nemen. De rode draad op de opendag is de muzikale omlijsting door RADIONL, live aanwezig met optredens van Bouke, Dirk Meeldijk en Rob Ronalds. Daarnaast een gevarieerd programma voor jong en oud en natuurlijk mag ook nu de spelerspresentatie op het veld niet ontbreken. Dit jaar krijgt u als supporter ook de gelegenheid een stadiontour te doen die u leidt langs onder meer de uit- en thuiskleedkamer, de mixed zone (daar waar o.a. de tv interviews worden afgenomen), het spelershome, de lounge enz. Tijdens deze rondgang ontmoet u de spelers voor het verzamelen van handtekeningen of voor het maken van een foto.

Opendagpakket Leden van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles ontvangen tijdens de opendag tegen inlevering van de waardecoupon uit de juli editie van ‘De Supporter’ en op vertoon van de ledenpas het opendagpakket GRATIS. Houdt dus de brievenbus in de gaten en knip hem uit!. Niet- leden van de Supportersvereniging ontvangen het pakket gratis als zij zich op de opendag opgeven als lid van de SV en de contributie van het eerste jaar a € 12,50 contant afrekenen bij de stand van de SV. Let op de bon uit de Eagleskrant. De Aktie geldt alleen op de opendag 2009.Het pakket vertegenwoordigd een waarde van minimaal € 12,50 en bestaat uit:
Handtekeningenkaart.
Pen van de SV.
Coupon voor gratis bolletje ijs van Talamini op de opendag.
Coupon voor gratis zakje popcorn.
1 gratis consumptie munt.
Merchandise keuze artikel

Programma Opendag

13.00 uur:   Start open dag Go Ahead Eagles 2009.
                      Start Drive in show Radio NL.
13.45 uur.    Opening stadion voor spelerspresentatie.
14.00 uur.    Aanvang spelerspresentatie in het stadion.
Huldiging Eagle van het jaar
14.30 uur.    Einde spelerspresentatie.
14.45 uur.    Start stadiontour icm handtekeningen scoren in het hoofdgebouw.
15.15 uur.    Start optreden van Rob Ronalds.
16.00 uur.    Einde rondleiding hoofdgebouw.
                      Start optreden van Bouke.
16.45 uur.    Start optreden van Dirk Meeldijk.
17.30 uur.    Einde open dag 2009.