Go Ahead Eagles start een slotoffensief in de Jupiler League en jij kunt er bij zijn! Steun Go Ahead Eagles is de ultieme poging een plaats in de top-vijf van de eindrangschikking te bereiken en koop een passe partout voor de komende drie thuiswedstrijden tegen MVV (5 april), FC Eindhoven (19 april) en FC Volendam (3 mei). Deze passe partout voor de IJsseltribune, Brinkgreverwegtribune of Leo Halle Tribune kost slechts € 19,99.

Exit Veendam

Door het wegvallen van SC Veendam, dat vandaag liet weten niet in beroep te gaan tegen het vorige week uitgesproken faillissement, zal de KNVB naar verwachting vandaag of morgen alle dit seizoen behaalde resultaten van SC Veendam schrappen. Voor Go Ahead Eagles betekent dit dat de play-offs een grote stap dichterbij zijn gekomen. Maar de selectie van trainer Erik ten Hag wil meer. De ploeg heeft de ambitie de top-vijf te halen. Daarvoor heeft Go Ahead Eagles alleen nog drie thuisduels te gaan en met kampioenskandidaten MVV en FC Volendam wachten geweldige uitdagingen. Uitdagingen die we graag aangaan, maar waarbij we de steun van ons publiek keihard nodig hebben.

Passe partouts

Vanaf woensdag 3 april starten we met de verkoop van de passe partouts. Deze zijn uitsluitend verkrijgbaar tijdens kantooruren op de administratie van stadion De Adelaarshorst en op vrijdag 5 april (voor aanvang van het duel met MVV) vanaf 19.00 uur bij de dagkassa. U kunt de passe partout alleen kopen op vertoon van een geldig ID-bewijs (paspoort/rijbewijs).
Maak gebruik van deze aanbieding en bespaar bijna dertig euro, want een losse kaart per wedstrijd voor de Brinkgreverwegtribune of de IJsseltribune kost € 16,50.
Be There!