Portofoongebruik medewerkers Supportersvereniging.

Velen van jullie zal het niet ontgaan zijn dat enkele vrijwilligers van de Supportersvereniging met een oortje inlopen.  De portofoons van de supportersvereniging staan enkel in verbinding met elkaar en niet met andere partijen zoals stewards of politie.

De portofoons  zijn bedoeld als communicatiemiddel tussen de vrijwilligers om zo de supporter indirect een stukje service te kunnen verlenen.

U kunt hierbij denken aan de volgende punten:

–           Doorspoelen Bierleidingen

–           Vragen om eventuele extra voorraad

–           Storingen muntenautomaten

–           Problemen met de bierleiding

–           Veiligheid voor supporters ( denk hierbij aan  bijvoorbeeld onwel wordingen )

De vrijwilligers hebben hun oortje vaak alleen in tijdens hun werkzaamheden in het verkooppunt.

Een enkele vrijwilliger heeft hem ook tijdens de wedstrijd in om zo bereikbaar te blijven.  Dit is nodig aangezien de supportersvereniging een pilot houd voor verruiming van de openingstijden en een horecapunt hierbij niet op volle bezetting draait.