Vanaf de Open Dag (a.s. zondagmiddag) is, in beperkte oplage, de prachtig geïllustreerde seizoenskalender 2013-2104 verkrijgbaar. Deze full colour A3-maandkalender neemt je mee terug naar enkele hoogtepunten van het afgelopen, meer dan memorabele, seizoen.

Daarnaast ontbreken beelden van de Adelaarshorst en onze geliefde stad natuurlijk niet. Op de kalender vindt je het complete speelschema van het eerste eredivisieseizoen in 17 jaar van onze club terug. De kalender kost slechts € 7,00. Leden van de Supportersvereniging betalen op vertoon van hun ledenkaart de supervoordeelprijs van € 5,-.

Voordeel leden SV

De kalender kost voor leden van de Supportersvereniging, op vertoon van hun ledenkaart, slechts €5,-. Alweer een voordeel voor de leden dus.
Nog steeds geen lid van de SV? Voor maar € 12,50 per jaar kom je ook in aanmerking voor de vele voordelen die een lidmaatschap met zich meebrengt. Met een prachtig seizoen voor de boeg loont het meer dan ooit!  Meldt u nu aan.