Sjoerd Overgoor is door de bezoekers van onze site gekozen tot ‘Eagle van het jaar’ seizoen 2013-2014. De opvolger van Bart Vriends heeft een fantastisch seizoen doorgemaakt waarin hij is uitgegroeid tot de architect op het middenveld en een belangrijke rol heeft gespeeld bij de uiterst succesvolle rentree in de Eredivisie.
Zes wedstrijden kreeg hij de meeste stemmen en werd hij derhalve uitgeroepen tot ‘man of the match’.  De 25 jarige, geboren Enschedeër, vergaarde een totaal van 57 punten en bleef daarmee Bart Vriends (44 punt) en Eloy Room (40 punt) ruim voor. Hierbij moet worden opgemerkt dat Room een geduchte concurrent zou zijn geweest als hij niet voortijdig de club had verlaten.

Het wordt nog spannend of Sjoerd Overgoor, welke nog een doorlopend contract heeft, behouden blijft voor de club. De subtop in Nederland schijnt belangstelling te hebben voor onze middenvelder. Al gunnen wij hem een volgende stap in zijn carriere , we hopen natuurlijk dat Sjoerd volgend jaar weer in het rood-geel te bewonderen is.