Op zondag 23 oktober speelt Go Ahead Eagles de uitwedstrijd tegen Sparta in Rotterdam. Dit duel begint om 14.30 uur en is een verplichte buscombi. Deelnemer aan deze combi krijgen een korting van € 5,00 en betalen € 25,00 in plaats van € 30,00 en een aantrekkelijk verrassingspakket.
Deze actie komt er op initiatief van de Supportersraad, die de club vroeg om de kleine winst die vorig jaar werd behaald uit het organiseren van de combi’s naar uitwedstrijden te laten terugvloeien naar de trouwe supporters. In overleg tussen club en Supportersraad is gekozen om de buscombi naar Sparta aantrekkelijk te maken. ‘We hopen dan ook dat veel mensen de ploeg in Rotterdam gaan ondersteunen,’, zegt Hans Stokkink, voorzitter van de Supportersraad.
Wie mee wil met de buscombi naar Rotterdam dient te beschikken over een als uitkaart geregistreerde seizoenkaart of clubcard. Houders van een seizoenkaart of clubcard die nog niet deze registratie hebben, kunnen deze persoonlijk aanvragen op de administratie van Go Ahead Eagles, op werkdagen tussen 13.30 uur en 17.30 uur. Dit is echter niet mogelijk op dagen dat Go Ahead Eagles een thuiswedstrijd speelt.
Wie Go Ahead Eagles wil steunen in Rotterdam, kan zich tot en met vrijdag 21 oktober, 11.00 uur, opgeven bij Go Ahead Eagles. Dat kan per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl .

Bij uw inschrijving dient u de volgende gegevens door te geven:
Naam deelnemer:
Nummer van de als uitkaart geregistreerde (S)CC: