Aankomende woensdag speelt Go Ahead Eagles de bekerwedstrijd uit tegen Ajax Amsterdam.

Een aantal weken geleden kregen wij wel een heel speciaal verzoek van een Zeeuwse supporter.
Hij is betrokken bij VV Kloetinge, de oud-club van Julius Bliek en Istvan Bakx.
Er schijnt in het zeeuwse land zelfs een fanclub te zijn van deze spelers die graag de wedstrijd tussen Ajax en ons Kowet wil bijwonen.

Na enkele telefoontjes heen en weer en telefoontjes via de club naar Amsterdam is het gelukt.
De heren mogen met een volle touringcar vanuit Zeeland aansluiten bij de buscombi van Go Ahead Eagles. Zo kunnen ze samen met de 250 andere Eagles-Supporters Istvan Bakx en hopelijk ook Julius Bliek naar voren schreeuwen. En mee juichen met de treffers van ons KOWET.

Dus mocht u op tv of in het uitvak groene vlaggen of een groen spandoek zien dan is dit van de Fanclub uit het zeeuwse land.

#KOMOPTAN