Maandag 24 januari nemen we voor de wedstrijd afscheid van Menno Oosterbroek. Menno was een fanatiek Eagles, ( FC Utrecht en FC Köln) supporter, die op 2e kerstdag op 41 jarige leeftijd plotseling is overleden.

Het is de bedoeling dat vlak voor de wedstrijd de (voetbal)vrienden van Menno het veld op komen met een herdenkingsdoek en voor de B-Side plaats nemen op het veld. In plaats van "coming down de Road" is het de bedoeling  "you’ll never walk Alone" te draaien. Wij willen jullie verzoeken om allemaal een sjaal mee te nemen en deze omhoog te houden tijdens dit lied en de opkomst van de spelers.

Alvast bedankt voor de medewerking, dit is in de geest van Menno, en hij zou dit heel mooi gevonden hebben.