Zoals ieder jaar is de Supportersvereniging de gastheer voor het jaarlijkse stamppotten buffet voor de jeugdafdeling van GA Eagles. Onder het genot van een drankje en verschillende soorten stamppot word het jaar 2018 geëvalueerd door Go Ahead Eagles en Voorzitster van de Supportersvereniging Thea Norder.

In een sfeervol aangekleed en verlicht supportershome werden de jeugspelers vanavond ontvangen door Hans Vorderman van de voetbalopleiding Go Ahead Eagles
Ook 4 spelers die de voetbalopleiding succesvol hebben doorlopen waren aanwezig. Niemand minder dan Givan Werkhoven, Sam Beukema, Jairzinho Slijngard en Jarno van den Bos.
Allereerst werden door Hans Vorderman de mensen achter de schermen van het kantoor in het zonnetje gezet.
Carla Whittie en Monique Olthof werden extra in het zonnetje gezet voor hun trouwe inzet voor de voetbalopleiding.
Daarnaast werden ook de mensen van de Supportersvereniging in het zonnetje gezet voor hun sponsoring en openstellen van de locatie voor deze mooie avond.

Vervolgens werd het woord gegeven aan voorzitter van Go Ahead Eagles Hans De Vroome.
Hans de Vroome bedankte op zijn beurt Hans Vorderman voor zijn inzet bij de jeugdopleiding.
De club heeft dit jaar extra ingezet op een goede samenwerkingen tussen de technische staf, eerste selectiespelers en de jeugd.
En dat vind de Vroome een belangrijk aspect bij deze familieclub.
Ook vroeg hij om een groot applaus voor de aanwezige ouders. Want zoals De Vroome dit mooi analyseerde ‘’ zij hebben maar 1 talentje in huis maar daar word wel veel van verwacht’’.

Als laatste werd het woord gegeven aan Thea Norder die trots is op de binding die momenteel met de jeugdopleiding en ook de achterban is ontstaan.
Zij roemt ook de vele mensen die via social media de updates geven voor de supporters die thuis zitten. En geeft ook aan dat er enkele supporters zijn die sinds dit jaar de statistieken van de jeugd bij houden. Het is mooi dat de jeugdopleiding meer leeft dan de afgelopen jaren citeerde Thea Norder.

De Supportersvereniging sprak waardering uit voor de werkwijze van de trainers en technische staf en sprak haar verwachtingen voor het jaar 2019 uit.

Onder 19 en Onder 17 gaan zich handhaven in de Eerste Divisie
De Onder de 15 gaat promoveren naar de Eerste Divisie

En wat zou het mooi zijn als de Onder de 13 het voor elkaar kan boksen om ook volgend jaar in de eredivisie uit te mogen komen.
Als laatste werd ook Clubtopscorer van de eerste seizoenshelft Bruno van den Dungen nog even in het zonnetje gezet. Hij heeft er al meer dan 20 inliggen in een half seizoen en heeft ook al minuten mogen maken bij het Nederlands Elftal Onder de 15 en daar zijn we enorm trots op.

Nu was het na lang luisteren toch eindelijk tijd voor de jeugd om van een heerlijk stamppotbuffet te gaan genieten na een mooie eerste seizoenshelft.