Vooraankondiging

Beste leden,

Zoals al eerder dit jaar in een nieuwsbrief aan alle leden is aangekondigd gaan wij op korte termijn over van een fysieke ledenpas naar een digitale ledenpas.

Ieder huisadres dat lid is van de Supportersvereniging Go-Ahead Eagles ontvangt jaarlijks de ledenpas in de bus..
Tot op heden is dat een plastic ledenpas voorzien van je contactgegevens. Met deze ledenpas is het mogelijk om jezelf te identificeren bij toegang tot het supportershome bij besloten activiteiten en kan je de ledenpas inzetten om de voordelen van het lidmaatschap te verzilveren.

De huidige fysieke ledenpas is niet meer van deze tijd, daarom zijn wij als bestuur op zoek gegaan naar een digitale oplossing, gericht op de mogelijkheden in de toekomst .

Een digitale ledenpas heeft een aantal grote voordelen voor de vereniging, het bestuur en voor jullie als leden. Zo is het een duurzame oplossing, heb je de ledenpas altijd bij je op je telefoon, en kunnen wij sneller de nieuwe ledenpassen toesturen bij bijvoorbeeld verlies. Daarnaast worden nieuwsberichten vanaf de website ook getoond in de app.

Het supportershome van de supportersvereniging is niet altijd vrij toegankelijk, maar is op bepaalde momenten alleen geopend voor leden. Als je lid wordt of bent van de supportersvereniging krijg je een digitale ledenpas met een unieke QR-code en lidnummer. Deze digitale ledenpas wordt bij binnenkomst gescand. Zo weet de supportersvereniging wie er allemaal binnen zijn in het supportershome voor veiligheidsredenen.

Mocht je nu de laatste weken/maanden als lid van de vereniging geen berichten meer hebben ontvangen dan kan het zijn dat wij toch een verkeerd of nog geen e-mailadres van jou hebben. Als dit het geval is, geef deze dan z.s.m. door aan onze ledenadministratie via ledenadministratie@sv-gae.nl. We versturen de download link en activatielink voor de digitale ledenpas namelijk per mail.

Ben je lid, houd dan de komende dagen je mailbox in de gaten.