De Supportersvereniging van Go Ahead Eagles heeft 300 virtuele kaarten gekocht voor de wedstrijd van morgenavond tegen SC Telstar. Hiermee ondersteunt de Supportersvereniging de actie van De Witte Leeuwen om geld in te zamelen voor de stichting Support Casper, die onderzoek doet naar effectieve medicijnen voor alvleesklierkanker.

De Supportersvereniging, Go Ahead Eagles, SC Telstar en Support Casper roepen iedereen op om via www.telstarfanshop.nl voor € 1,63 per stuk virtuele tickets te kopen voor de wedstrijd Telstar – Go Ahead Eagles. Ook de spelers van Go Ahead Eagles deden afgelopen vrijdag al een duit in het zakje door samen voor € 500,- aan virtuele kaarten aan te schaffen, waardoor het uitvak van het stadion van SC Telstar morgenavond symbolisch is uitverkocht.

Algemeen directeur Jan Willem van Dop roemt de actie van De Witte Leeuwen. “De actie is – zoals we van SC Telstar gewend zijn – zeer origineel, en dan ook nog eens voor een heel goed doel. We vinden het mooi om te zien dat onze supporters, spelersgroep en Supportersvereniging zich achter het initiatief scharen.”