Een wedstrijd die er dit seizoen qua scorend vermogen bovenuit stak, was de bekerontmoeting van Go Ahead Eagles met NAC Breda. Tijdens het cupduel met de Bredanaars (6-0 zege) lieten liefst zes verschillende doelpuntenmakers hun naam op het scoreformulier zetten.

De dagelijkse trainingsarbeid van de eerste selectie is er uiteraard mede op gericht om ook in de Keuken Kampioen Divisie aan te tonen dat de scoringsdrift in het bekertoernooi geen toevalstreffer was. Welkome extra hulpmiddelen om verder aan het scorend vermogen te werken, zijn de vier kleine trainingsdoeltjes die onlangs door de Supportersvereniging beschikbaar zijn gesteld aan Go Ahead Eagles.

Tot grote tevredenheid van Kees van Wonderen, die in onderstaande video uitlegt hoe hij tegen het scorend vermogen van zijn team en de gulle gift van de Supportersvereniging aankijkt.