Bij de wedstrijd Go Ahead Eagles – Feyenoord heeft de supportersvereniging samen met een supporter het hele uitvak getrakteerd op 2 consumpties i.v.m. de bekerwinst van een paar dagen daarvoor.
Onderstaand een video met een bericht van de voorzitter, Marco en de SLO van Feyenoord die de supporters verblijd met 2 munten.

Bij deze wedstrijd tegen Feyenoord was ook supporter Erik Blomme aanwezig in het uitvak. Hij is stiekem wel een beetje fan van zijn naamgenoot Xander Blomme. Onderstaand een brief die wij toegezonden kregen van Erik over het shirt van Xander dat hij graag wilde hebben:

Fijne supporters van Go Ahead Eagles.

Ik zal me even voorstellen. Erik Blomme uit Hoek van Holland 52 jaar en al sinds 1989 een seizoenskaart van Feyenoord. Grandioos dat jullie ons met de uitwedstrijd twee biertjes aanboden voor de winst van de bekerfinale tegen Nec en persoonlijk wil ik de club, supporters vereniging, Xander Blomme, Paul Bosvelt  en Henny Meijerink bedanken.
Het volgende is er gebeurd. Bij Go ahead Eagles speelt er een Xander Blomme. De naam Blomme komt niet vaak voor in Nederland en er werden al geintjes gemaakt in het stadion onder mijn mede supporters dat mijn naamgenoot eigenlijk wel moest scoren tegen Feyenoord en andere vonden uiteraard van niet 🙂
Toen dacht ik bij mezelf hoe leuk zou het zijn als ik het wedstrijd shirt zou kunnen krijgen.
Een mail gestuurd en binnen een dag antwoord van onze ouwe held en aanvoerder Paul Bosvelt ik kreeg wel gelijk te horen dat het budget wat minder was bij Go ahead Eagles om zo maar een shirt weg te geven maar hij ging z.n best doen. Toen contact gezocht met jullie supporters vereniging met het verzoek om Henny Meijerink te kunnen spreken. Binnen 5 minuten antwoord en 5 minuten later belde Henny al op. Die vond het ook een mooi verhaal en zou wat actie foto.s maken. Tot nu toe alleen meer positieve energie. Helaas ben ik niet zo blij met jullie trainer want die zet Xander Blomme op de bank doet 5 wissels en Xander moest blijven zitten.
Maar vooruit dan maar.
Paar dagen later kreeg ik toch van Paul Bosvelt het shirt opgestuurd met de tekst voor Erik 25-04-2024 Gae-Feyenoord en een handtekening en Henny stuurde nog een paar foto.s op.
Ik ga hem laten inlijsten en hij krijgt een mooie plek in mijn mancave naast een ingelijst shirt van Pierre van Hooijdonk.
Harstikke bedankt iedereen en jullie zijn een stelletje toffe gasten daar in Deventer en fijn dat het in deze tijd met supporters problemen ook nog gewoon zo kan. Respect voor jullie mooie club.
Groeten Erik Blomme uit Hoek van Holland
Ps: Zorgen jullie er als supporter voor dat Xander wel in ieder geval invalt als die weer tegen Feyenoord moet spelen, gewoon even de naam Blomme scanderen dat zou de kers op de welbekende taart zijn:)
Erik Blomme