Uit het vooroverleg voor de wedstrijd ADO Den Haag – Go Ahead Eagles welke op 20 september gespeeld gaat worden, is gebleken dat de lokale autoriteiten een verplichte buscombi hebben opgelegd aan de supporters van Go Ahead Eagles.

Go Ahead Eagles, de Supportersvereniging en Supportersraad zijn niet akkoord gegaan met de voorgestelde vervoersregeling en hebben tijdens het overleg diverse argumenten aangehaald om de vervoerswijze te wijzigen in een autocombi. Doordat de aanwezige afgevaardigde namens de lokale autoriteiten van Den Haag geen beslissingsbevoegdheid had om het vervoersregime aan te passen hebben wij een gemotiveerde bezwaarbrief gestuurd aan de burgemeester van Den Haag. Een afschrift van deze brief is eveneens gestuurd naar de KNVB, korpsleiding en ADO Den Haag.

Wij zijn in afwachting van een reactie vanuit Den Haag. Zodra wij meer weten delen wij dit met onze achterban.