Rondom de wedstrijd Go Ahead Eagles – FC Dordrecht zal er een collecte gehouden worden voor Stichting Bo Minnee. Hierbij zal er een collectebus neergezet worden in het Supportershome.

Stichting Bo Minnee zet zich in om gezinnen met ernstig zieke kinderen te helpen op zowel financieel vlak en ook op materieel vlak.

De Stichting  is opgericht door de ouders van Bo die hun dochter kwijt zijn geraakt door de gevolgen van een hersentumor.

Wij als Supportersvereniging werken hier graag aan mee en hopen dat onze fans hier ook hun steentje aan bij willen dragen.

Indien u niet bij de wedstrijd aanwezig kunt zijn en toch uw steentje wil bijdragen kan dit via rekeningnummer:NL45RABO0172409276 tnv stichting bo minnee.

STEUN STICHTING BO MINNEE