Eric Falkenburg maakt snel naam in Deventer. Met een hattrick had hij een belangrijk aandeel in het glansrijk gewonnen uitduel in Waalwijk. Na twintig minuten had hij met het hoofd al twee maal het net gevonden. In de tweede helft maakte hij het trio goals compleet. Daarmee was het voor de meerderheid  van de stemmers wel duidelijk; de man van het veld.

Eric Falkenburg verdient 5 punten met zijn uitverkiezing tot Man of the Match. Marnix Kolder, al weken in een bloedvorm verkerend, legde deze week beslag op plek twee. Sjoerd Overgoor eindigde op plaats drie, op gepaste afstand van de twee collega’s boven hem.

In de stand ‘Eagle van het jaar’ blijft Marnix Kolder lijstaanvoerder omdat hij reeds twee maal is verkozen tot Man of the Match. Hij moet echter Sjoerd Overgoor in punten naast zich dulden.