FC Den Bosch-Go Ahead Eagles, op vrijdag 2 oktober, is voor fans van Go Ahead Eagles allen te bezoeken met de verplichte autocombi. Er mogen maximaal 150 man mee. Dat is de voorwaarde die FC Den Bosch heeft gesteld, omdat er slechts beperkte parkeerruimte voorhanden is. Het alternatief was een buscombi, maar Go Ahead Eagles volgt de wens van haar supporters en is met de voorwaarden van e autocombi akkoord gegaan.

De inschrijving is geopend. Geregisteerde uitkaarthouders kunnen zich per mail opgeven: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. vermeld svp de volgende gegevens.

Naam:
Adres:
Nummer (S)CC:
Kenteken auto waarmee wordt gereisd.

De inschrijving is open tot en met donderdag 1 oktober, 16.00 uur. Gezien het aantal kaarten geldt: wie het eerst komt, die het eerst maalt.

De combikaarten kosten € 8,00. Wie zich inschrijft, kan de kaart vrijdag op vertoon van ID en (S)CC afhalen bij de stadinkaasa van Go Ahead Eagles tussen 17.15 en 17.45 uur.