Supporters van Go Ahead Eagles, die op vrijdag 15 oktober de uitwedstrijd tegen FC Volendam willen bezoeken, kunnen dit alleen als ze gebruik maken van de verplichte autocombiregeling en in het bezit zijn van een uitkaart. Vanaf heden kan worden ingeschreven. Een combikaart kost € 12,00.
Opgeven kan per mail (uitwedstrijden@ga-eagles.nl) of op de administratie van Go Ahead Eagles (tijdens kantooruren). Opgeven kan tot en met donderdag 14 oktober, 16.00 uur.
Wie deelneemt aan de autocombi dient op de wedstrijddag (15 oktober) tussen 18.00 en 18.30 uur zijn of haar omwisselkaart op te halen bij de omwissellocatie. Dat is voor deze wedstrijd parkeerplaats ‘De Hackelaar’, gelegen aan de A1 ter hoogte van Muiderberg.
Voor de goede orde wijzen wij vooraf reeds op de locale verordening in Volendam, waarop streng wordt toegezien.
‘Het is verboden op of aan wegen, die deel uitmaken van de bebouwde kommen van Edam en Volendam en van het natuurgebied tussen de beide bebouwde kommen, alcoholhoudende drank te nuttigen en aangebroken flessen, blikjes en dergelijk met alcoholhoudende drank bij zich te hebben’.