De ledenvergadering heeft op 14 april Gees van de Worp en Jannie Kamphuis op voordracht van het bestuur benoemd tot leden van verdienste van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles.

Gees van de Worp is al meer dan 25 jaar actief voor de SV. Naast taken in de koffiebar en in de smultent naast het oude supportershome zijn er tot op heden ontelbare uren in het schoonhouden van ons Suppportershome gaan zitten. Daarnaast is zij de steun en toeverlaat van onze penningmeester. Als lid van verdienste ontving Gees een gegraveerde glazen herinnering.

Jannie Kamphuis, wie kent haar niet. Haar sprints met vlag op de Brinkgreverweg genieten zelfs landelijke bekendheid. Al 46 jaar is Jannie trouw supporter en een sinds mensenheugenis een zeer gewaardeerd lid die nooit te beroerd is de handen uit de mouwen te steken. Jannie is ook niet meer weg te denken als enthousiast programmaboekjes-verkoopster.