Net na de eerste confrontatie tegen VVV Venlo (1-0) hebben we de blik al weer gericht op de allesbeslissende return, zondagmiddag in Venlo. Go Ahead Eagles weet zich in Venlo gesteund door een grote supportersschare. Voor de supporters die zich hebben ingeschreven voor de verplichte buscombi naar Venlo hebben wij belangrijke informatie.

Home open vanf 10 uur

Op zondag 19 mei is het stadionterrein om 09.30 uur geopend. Het Supporterhome is vanaf 10.00 uur geopend. Iedereen die zich bij De Supportersvereniging of bij Go Ahead Eagles heeft ingeschreven, moet zondag eerst zijn kaart afhalen en te betalen. Dat kan bij de stadionkassa’s. Omdat we in clusters moeten rijden, start de instapprocedure voor de eerste cluster om 10.45 uur. Zorg dat je voor dit tijdstip je kaart hebt opgehaald en betaald.

Bewaar je kaartje!

Alle Supporters die meegaan naar VVV Venlo vragen wij het toegangskaartje voor deze wedstrijd goed te bewaren. Wanneer Go Ahead Eagles een ronde verder komt in de play-offs kun je uitsluitend op vertoon van dit kaartje gebruik maken van een speciale actie!