In december hebben diverse supportersgeledingen, waaronder de Supportersvereniging van Go Ahead Eagles, zich verenigd in de tiendaagse actie Geef aan elkaar. Tijdens deze actie zijn verschillende activiteiten georganiseerd om geld op te halen voor onder meer de Voedselbank en minima. De Supportersvereniging heeft onder andere met een oliebollenkraam verschillende zorginstellingen bezocht.

Als resultaat hiervan ontvingen Joke van Welsum (voorzitter Speelgoedbank de Boomhut) en Anne-Beth Sorgdrager (voorzitter Stichting Kledingbank Deventer) onlangs een uitnodiging van Thea Norder (voorzitter Supportersvereniging Go Ahead Eagles) om een donatie in ontvangst te nemen.

Beide stichtingen ontvingen elk € 250,00 – Een mooi bedrag voor de aanschaf van speelgoed en ondergoed voor de minderbedeelden in onze stad. Wat een fantastisch en warm initiatief!

De Supportersvereniging zet zich niet alleen vol overgave in voor de Go Ahead Eagles-fans, maar ook voor de minima in Deventer! Zo was tijdens de – coronaproof – Kerst Drive Thru van Go Ahead Eagles de Supportersvereniging eveneens aanwezig om voedsel, speelgoed en kleding in te zamelen voor de minderbedeelden. Hartverwarmend dat zovelen hebben gedoneerd voor deze actie. Voorzitter Thea Norder vindt dit erg belangrijk en denkt na over een verdere samenwerking: “Binnenkort volgt er meer informatie hierover. Het gaat in elk geval voor, door en met Deventenaren zijn, want samen staan we sterker!“