Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging hebben opnieuw de handen ineen geslagen voor de organisatie van de jaarlijkse Open Dag. Vandaag is de datum vastgelegd. De open Dag 2013 wordt gehouden op zondag 30 juni en duurt van 12.00 tot 17.00 uur.

Vroeg

In 2012 heeft Go Ahead Eagles vanwege de vroege schoolvakanties besloten de open dag aan het begin van de voorbereiding te houden. Dat bleek een groot succes, want over de gehele dag waren er zo’n 8.000 bezoekers. Omdat ook dit jaar de vakantie al begin juli start en de competitie alweer op 2 augustus begint, hebben de club en de Supportersvereniging besloten om te kiezen voor zondag 30 juni.

Tijdens de Open dag wordt uiteraard de selectie voor het seizoen 2013-2014 gepresenteerd Daarnaast zijn er diverse activiteiten voor jong en oud. Medio juni zal het definitieve programma bekendgemaakt worden.

Opendag 2012
Gezellig druk op de opendag 2012