In nauwe samenwerking met de Supportersvereniging heeft Go Ahead Eagles achter de schermen koortsachtig gezocht naar een oplossing, die het mogelijk moet maken om zoveel mogelijk supporters mee te nemen naar de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard, aanstaande vrijdag. Dit is gebeurd nadat de gemeente Sittard afgelopen maandag besloot om de verplichte autocombi, die Go Ahead Eagles opgelegd had gekregen, om te zetten in een verplichte buscombi. Het constructieve overleg op diverse niveaus heeft resultaat gehad.

Constructief overleg met de lokale autoriteiten in Sittard heeft er toe geleid dat supporters van Go Ahead Eagles gebruik mogen maken van een gecombineerde auto-/buscombi. Supporters die om wat voor reden dan ook geen gebruik willen maken van de verplichte buscombi kunnen hiervan gebruik maken.
In de nabije omgeving van Sittard wordt een parkeerplaats/omwisselplaats geregeld, waar supporters van Go Ahead Eagles moeten overstappen, waardoor ze alleen de laatste kilometers van de reis per touringcar hoeven af te leggen. Het voordeel hiervan is dat de deelnemers vrij zijn in het bepalen van het vertrektijdstip. Zij dienen zich echter uiterlijk om 19.00 uur te melden bij de opstapplaats, waar zij hun auto kunnen parkeren. Met deze regeling hopen wij voor groot een aantal supporters een passende oplossing te hebben gevonden.
Go Ahead Eagles roept supporters die buiten de combi om al een kaart hebben bemachtigd, maar wel in het bezit zijn van een uitkaart, nadrukkelijk op zich alsnog in te schrijven voor deze auto-/buscombi. De gekochte kaart kan in de bus worden omgewisseld voor een kaart in het gastenvak. Wij doen ook een dringend beroep op onze supporters om zich niet voor de wedstrijd een bezoek te brengen aan Sittard.

Alleen Supporters die gebruik willen maken van de combineerde auto-/buscombi (kosten € 15,00 voor toegangskaart en bus) kunnen zich opgeven op het mailadres info@ga-eagles.nl
Bij het opgeven voor deze gecombineerde combi, dient u de volgende informatie op te geven.
Naam deelnemer:
Nummer geregistreerde (S)CC
Had u zich al opgegeven voor de buscombi ? JA/NEE
Indien u al een toegangskaart heeft voor een ander vak dan het gastenvak, svp dit aangeven in de mail.
Na uw inschrijving ontvangt u per mail informatie over de overstapplaats.
De inschrijving sluit op donderdag 26 april om 17.00 uur.
Wie voor hetzelfde bedrag gebruik wil maken van de buscombi (aanwezig 15.45 uur op het stadionterrein), kan zich op de gebruikelijke wijze aanmelden via uitwedstrijden@ga-eagles.nl

Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging hopen met deze regeling het voor meer mensen mogelijk (en/of aantrekkelijk) te maken de cruciale wedstrijd in Sittard te bezoeken. Wij hebben uw steun hard nodig in de jacht op een plek in de play-offs.