Niets is mooier dan gezamenlijk een wedstrijd van Go Ahead Eagles beleven. En als dit in het stadion voorlopig niet is toegestaan, dan maar samen ‘voor de buis’ in het Supportershome. Ook aanstaande zaterdag (10 oktober) is er weer de mogelijkheid om Go Ahead Eagles live op de televisieschermen van het Supportershome in actie te zien als de manschappen van Kees van Wonderen het in Maastricht opnemen tegen MVV.

Om 16:30 uur gaat de bal in het uiterste zuiden van Nederland rollen; de deuren van het Supportershome zijn vanaf 15:30 uur open. Vanwege de aangescherpte maatregelen van de overheid is er tijdens de vierde ‘Supportershome Awayday’ plaats voor maximaal 28 supporters. De aanwezigheid van de verslaggevers van Deventer Radio, die live vanuit het Supportershome verslag doen van de wedstrijd, zorgen voor een extra sfeervolle aankleding van de voetbalmiddag.

Supporters die zaterdagmiddag samen de wedstrijd MVV – Go Ahead Eagles willen bekijken, dienen hiervoor wel over een geldig entreebewijs te beschikken. Kaarten voor het Supportershome (€ 2,50 per stuk) zijn hier online te koop. Iedere supporter kan maximaal twee kaarten per persoon aanschaffen. Voor dit bedrag ontvangen supporters een consumptie bij binnenkomst. Bovendien gaat de volledige opbrengst van de kaartverkoop naar de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding.

In het supportershome zijn de richtlijnen van het RIVM leidend. Zo geldt de verplichting om te gaan zitten en supporters worden aan tafel bediend voor het bestellen van consumpties. Verder dient er anderhalve meter afstand gehouden te worden tussen personen die niet tot hetzelfde huishouden behoren. Na afloop van de wedstrijd (rond 18:15 uur) blijft het Supportershome nog een half uur open.

Bestel je tickets hier: https://knvb-tickets.seatgeekenterprise.com/Go_Ahead_Eagles